Via hemsidan:
Välj ”boka”.
Observera att du måste skapa en inloggning om du inte redan är kund hos oss sedan tidigare.
När bokningen har gått igenom skickas en bokningsbekräftelse samt kvitto i två separata mail.
Kvittot skickas via separat mail när din betalning gått igenom. Betalar du t.ex. med Klarna-faktura är det först när du betalt din faktura som kvittot skickas ut.
Via telefon:
Vi har begränsade möjligheter att hjälpa till med bokningar via telefon utan hänvisar i första hand till
bokningen via hemsidan.
Om du har problem med din bokning går det dock bra att kontakta vår telefonbokning.
Tel 08-218821, mån-tor 10-18, fre 10-16, lör-sön: 10-15.
Innan du ringer bör du veta vilken typ av behandling du önskar boka samt att du ska ha eventuellt presentkort eller friskvårdskort tillgängligt.
Mail
Vi har begränsade möjligheter att ta emot bokningar via mail.
Vi hänvisar i första hand till
bokning via hemsidan och i andra hand till vår telefonbokning, (08-218821, mån-fre 10.00-18.00).
Bekräftelse
När bokningen har gått igenom skickas en bokningsbekräftelse i ett separat mail.
Bokning Relaxkort/Relaxkort Duo
Tyvärr kan du i dagsläget ej boka entré online med värdekort Relax/Relax Duo. Vänligen kontakta oss för bokning. Ha ditt presentkortsnummer tillgängligt vid bokning.
För dig med friskvårdskort
Observera vilka dagar du har rätt att boka med Friskvårdskortet/Benify/Wellnet (mån-tor eller sön-fre, aldrig lördagar)
Om du ska boka med friskvårdskortet, Wellnet eller Benify väljer du Boka-Friskvård och sedan Wellnet/Benify eller Friskvårdskortet.
För dig med presentkort
Vänligen ta med presentkort eller friskvårds-massagekort och visa upp vid incheckning.
Om du ej kan uppvisa korrekt värdekort vid incheckning debiteras besöket på plats.
Företag och grupper
Gäller din bokning en företagsbokning eller en större privatgrupp vänligen kontakta oss via mail info@centralbadet.se.